14.03.2012

HEDİYELEŞMEK SÜNNETTİR...!

Herkese merhaba..
Hediye almayıda vermeyide çok seven biri olarak bende bir hediye etkinliği düzenlemek istedim..
Yüzünü hiç görmediğiniz ama kalben yakın olduğunuz insanların yüzünde tebessüme sebep olmak muhteşem birşey olmalı değil mi..
Kilometrelerce uzaktada olsa gelen küçücük bir hediye insanı mutlu etmeye fazlasıyla yeter sanırım..=)
Hem post başlığındada dediğim gibi hediye vermek sünnettir.
Sünnetimizide yerine getirmiş oluruz.

Hediye konumuza gelirsek eğer;
düşündüm ki çoğumuz birbirimizi görmüyoruz ama aramızda büyük bir sevgi oluşuyor zamanla ve bu sevgide kalpten gelir.
Oyüzden KALP olsun istedim..
((benden de başka birşey beklenmezdi zaten değil mi =)))


Aklınıza gelen herşey olabılır hediye seçiminde yalnız içinde kalp olması önemli tabi.
Kendiniz de yapabilirsiniz.
Hediye paketinin içine birde kalbinizden geçen güzel bir notcuk yazdık mı herşey tamam olur..=)

Birde ufak şartlarımızı sıralayalım değil mi..
1-Bu postun altına isim-mail ve varsa blog adı yazmak.
(BLOGU OLMAYANLARDA KATILABİLİR TABİKİ)
yurtdışından katılım kabul edemıyorum neyazık ki
=(
2-Etkinliğimizi blog-face-twitter da duyurmak ki daha çok kişinin kalbi olsun diye..=)
3-Lütfen ama lütfen gerçekten katılmak isteyenler katılsın sonradan hediyelerin gönderilmemesi gibi bi sorun yaşamayalım...


Son günümüz 31 Mart olsun..
1Nisanda eşleşmeyi gerçekleştirelim ve 2 Nisan dada hediyelerimizi göndermeye başlayalım.
 fıstıklar...
Hediyeleri gönderme süremiz ise maximum 1 haftadır.
1 haftayı geçirmezseniz çok iyi olur arkadaşlar.

İnşallah katılım çok olurda kalpli hediyelerimiz her eve yayılır..=)
Her katılım inanın beni çok mutlu edecektir.
 Haydi ozamannn hediye etkinliğimiz başlasınnnnnnn...<3
NOT: Aklınıza takılan birşey olursa bana
cicibiciseylerr@gmail.com
adresinden ulaşabilirsiniz.

39 yorum:

  1. Bendeee variiim :)) kesinlikle sendende baska birsey beklenmezdi :p sende bendensin ;) insallah guzel sonuclara variriz bitanem hayirlisi olsun ;) ben maili sana ayri vercem ;) blogumdada duyurucam insallah ;)

    YanıtlaSil
  2. ne tatlı bi hediyeleşme fikridir bu böle..bende varım:)))hatta hemen hediye seçimine başlamalı...bloğumda akşam bi postla duyurcam canım..mailimide ayrı olarak mailine yollasam olur demi:))
    eymenpasam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Ben de varıım ne güzel düşünmüşsün mail adresimi sana mail ile bildireceğim bloğum malumunuz :
    http://nilmodaveyasam.blogspot.com/
    Duyuru postunu da gece yayınlarım inşallah bir aksilik çıkmazsa

    YanıtlaSil
  4. SEN HEDİYELEŞEM ETKİNLİĞİ YAPARSINDA BEN KATILMAM MI YAAAA :)) VE HEMEN BLOGUMDA DA DUYURUYORUM...
    HATİCE HANEDAR
    hatice.hanedar@hotmail.com
    haticinpepelasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. bende katılıyorum kuzum benm :)) hediyeleşmeyi seven biri olarak çok isterim :)

    YanıtlaSil
  6. bende varım tatlım bu güzel etkinlikte :)) güzel düşünceli arkadaşım benim face de duyuru yaptım blogum zaten yok :)

    çok öpüyorum
    şükriye arslan
    sukriye-arslan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Ben de ben de ben de varıııım cici bicim ben kendim yapacağım tabisiiiiii:)Hadi bakalım bol katılım olsun İnşallah.
    y.topuz07@hotmail.com
    Yasemin Topuz
    http://kokosca.blogsot.com/

    YanıtlaSil
  9. bende varım.hediyeşelim güzelleşelim:)
    http://angle-dg.blogspot.com/
    dg.duygu0@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. cok cici bi etkinlik olmus gercekten:) ben de katılmak istiyorum:)
    blogumda duyurdum;
    http://birevkusu.blogspot.com/2012/03/kalpli-hediyelesme.html
    naile.t@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. katiliyorum:)

    z_e_lis1980@hotmail.de

    icimdengecenler-zelis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. bensiz olur mu be ya:))

    muhendisbusradenek@gmail.com:))sabırsızlıkla bekliyoreee:)

    YanıtlaSil
  13. bende katılmak istiyorum inşallah hemen gidip blogumda duyurayım

    YanıtlaSil
  14. bende katılmak istiyorum:)
    teşekkürler:))
    hayırlı akşamlar,sevgiler

    YanıtlaSil
  15. ben de katılmak istiyorum
    kucukmutluluklarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. ben de ben de :)) hediyeleşme etkinlikleri güzel oluyor hepsine katılabilrim yani :))

    YanıtlaSil
  17. bende geldim gülüşümm!!
    bu güzel sünneti kim sevmez kii:)
    naif yüreklim benimm...
    kalpçiklerin havada uçuştuğu bir etkinlik olsun inşallahhh:)
    muhabbetle sarıldım sana,ballı lokmammm..
    ;)

    YanıtlaSil
  18. canım bende katılamka istiyorum ama geçen sfer katıldığım bir hediyeleşme olayında benim eşimm bir erkek çıktı bu sebepl e hediyeleşemedik ve üzüldümmm.. böyle bir maddede mi katsak erkekler katılamaz diye :) çok mu oluyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bende bu konuda tıtızlenıyorum acıkcası katılan arkların bloglarını gezıyorum böyle bırseyı bende ıstemem

      Sil
  19. bende varım canım çok cici bir etkinlik konuyada bayıldım
    rana kahraman
    rn4343@gmail.com
    analikizlihertelden.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. Bende katılıyorum :)
    http://www.kurdelenakislari.com/
    mukaddes@kurdelenakislari.com

    YanıtlaSil
  21. hediyeleşmeyi çok severim :)) bem de varım öyleyse wwww.neovation.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. bende katılıyorum canım bende varım inşlh
    haticekaradayi@hotmail.com
    http://istanbuldabirbezgeli.blogspot.com/
    kalpciklere katılmak hoş olacak
    sevgiler yarenim ......

    YanıtlaSil
  23. ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com
    http://ceylis.blogspot.com/2012/03/hediyelesmek-sunnettir.html
    https://twitter.com/#!/kovakadiniyim/status/182237188791091200
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=322182254507381&id=1611761278

    YanıtlaSil
  24. Şayet geç kalmadıysam ben de bu güzel etkinliğe dahil olmak istiyorum :) mümkünmüdür acaba?

    YanıtlaSil
  25. pardon mail adresim 2cocukannesi@gmail.com bloğumda da hemen duyuruyorum inşallah.

    YanıtlaSil
  26. bensiz olur muydu hiç :))
    santiyeningulu@gmail.com
    http://www.santiyeningulu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  27. Ben de varım :)) hic tanımadığın birine hediye almak onun icin uğraşmak cok guzel hele de sünnet uğruna :))

    Emilianata
    Katnissprimrose@gmail.com
    Emilianata.blogspot.com

    YanıtlaSil
  28. mutluetblog@gmail.com
    http://mutluet.blogspot.com/
    bu sefer hevesimi alırımm inşallah canıım bakalım kim çıkıcak bana

    YanıtlaSil
  29. bende blog dünyasında yeniyim ama böyle bir paylaşımda bulunmayı çok isterim, tabi mümkünse...:))
    zeynepkck.blogspot.com
    zeynepkck@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. Bende geldim. Sünnete katılmak lazım dimi

    talabozkir@gmail.com
    herteldentala.blogspot.com

    Hadi hayırlısı bakalım.

    YanıtlaSil
  31. funda arenandfamily.blogspot.com arenandfamily@hotmail.com teşekkürler

    YanıtlaSil
  32. bende katılmak istiyorum bu sünnete :)
    Didem Kılıç
    dceyhan20@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. bende katılmayı çok isterim gerçekten güzel bir etkinlik :)) özellikle de konusuna bayıldımmm !!!

    betul_ugurlu84@hotmail.com
    betiylehayat.blogspot.com

    YanıtlaSil
  34. ben de varım..çekilişlerden yana şansımın güleceği yok madem ben de hediyeleşme arıyorum her yerde.hem belki bu sayede kendime bir de mektup arkadaşı bulurum eskilerdeki gibi :)

    bogum : http://morje-morje.blogspot.com/
    beklerim herkesi :)
    mailim : morje999@hotmail.com

    blogumda paylaştım tabiki: http://morje-morje.blogspot.com/2012/03/cekilis-var_29.html

    YanıtlaSil
  35. Son kişi aranıyor dediler geldim... Bu listeye bende katılmayıp ne yapayım? Son kişi olduğuma gore duyuru yapmama gerek var mi?
    esvedpetek@hotmail.com
    aripetekbal.blogspot.com

    YanıtlaSil
  36. Son kişi aranıyor diye okudum geldim.Duyuru yapmama gerek var mi bilemedim.
    esvedpetek@hotmail.com
    aripetekbal.blogspot.com

    YanıtlaSil